Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Niclas Bernhardsson - 17 februari 2008 22:52

Fotbolls-Cup!

Så var det då dags för Fotbolls-Cup, i Linköping, med Felix och de är ju så många i hans lag så de hade delat upp laget i två lag istället. Det kändes som två jämnstarka lag men idag hade de små liven det riktigt tufft. Vi har satsat på glädje och gemenskap och det märktes lite väl bra då de andra lagen körde över dem! :-0 Felix började försiktigt men blev sedan bara bättre och bättre och så var det nog överlag. Vi verkade behöva en ordentlig startsträcka. Hursomhelst så blev det en lång dag och jag passade på att hämta skidor hos en kund som då också var i Linköping. Måste säga att Linköping var större än jag trodde och att bara ta sig från en punkt till en annan i den stora staden tog 20 minuter!  Träffade min kund och det visade sig att han redan köpt en sickel från mig och nu "bara" vill få hjälp med att refresha belagen på skidorna. Fick med mig skidorna och skall lämna dem till honom på resan upp till Mora nu på torsdag. Har ju fått marknadsplats där jag kan sälja mina produkter och visa upp mitt "enkla" företag! :-)


Melodifestivalen...

Var rejält trött då vi äntligen kom hem och sitter nu sent på kvällen och skriver ned lite tankar. Med lite distans till Melodifestivalen så är det bara att konstatera att jag ju alltid fortfarande har rätt! I min subjektiva bedömning iaf! ;-) Skämt åsido så brukar jag nästan alltid kunna pricka in kommande hitlåtar men igår var det lite halvsvårt. Får erkänna att jag drabbades av den ... vad skall vi kalla det? Carola-febern i elfte timmen. Hon lyckades få mig att värdera henne högre än vad hon egentligen var värd. På ngt konstigt sätt så tycker jag fortfarande synd om henne då hon blev bestulen på vinsten med hennes "Främling"! Alltså, det var 1983! Nu får jag väl vakna upp men det var verkligen skumt. Det enda land som kunde hota henne gav henne noll (0) poäng!


Mora!

Kommer att ha ett marknadstånd upp i Mora så kom gärna och hälsa på hos "enklaresport"! Nä, nu måste jag i säng! Ha det gött och återkom gärna!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards