Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Niclas Bernhardsson - 21 februari 2008 22:37

Landat i Mora.

Så var vi då uppe i Mora och vi kom iväg runt halv 12. Inte riktigt så tidigt som Ullis hade tänkt... När vi började närma oss Mora så slog det oss hur lite snö det var. När vi var här sist så var det ju massor av snö men nu har det töat lite väl hårt. Hade hoppats på hårda fina spår men nu blir det jobbigt för dem som skall åka och säkert inte lika entusiastiska kunder! ;-)

Fick tyvärr inte den sista sickelbeställningen så nu står jag upp i Mora med alldeles för få sicklar... Kommer det sicklar till Vagnhärad imorgon, fredag, så får jag nog fixa ett bud!

När vi åkte runt i Mora så såg Ullis platsen där den unga flickan blev mördad. Gud vad hemskt! Jag blev verkligen berörd av det där vansinnesdådet. I lilla Mora där vi nu befinner oss. Han verkar iaf vara fast nu, mördaren! Nu väntar sängen då jag är trött och har mycket jag skall få ordning på imorgon bitti. Natt natti! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards