Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Niclas Bernhardsson - 26 februari 2008 22:06

Promenad

Började dagen med en promenad med en kompis. Han ville bränna lite fett och tyckte att jag skulle hänga på i racet! :-0 Egentligen är ingen av oss direkt fet men det kan vara en bra start då man tappat en del form. Rätt jobbigt att bara gå dock, så vi sprang en halv kilometer på tredje varvet på slingan vid Häradsvallen, det var rätt kul. Det jobbiga var bara att man kände sig som en gammal gube då man gick där. Det var bara stavarna som fattades! :-) Bra tempo dock och trevligt sällskap, det blir nog en tur imorgon bitti också! :-)


Jobb

Direkt efter promenaden så slog jag på datorn och jisses vilken respons jag fått på min stålsicklingsenkät! Jag skickade ju ut ett mail om att Swix hade en representant som med en kniv (!) visade hur man stålsicklade. Rätt lågt och jag tänkte få lite uppgifter på hur de som stålsicklar egentligen upplever det. Utan att ha sammanställt det så pekar det iaf mot att det är lättare att stålsickla än att glidvalla. Sen blev det bråttom till Bosch Rexroth för att jobba vidare på mitt andra jobb. Det började med ett möte så jag fick småjogga lite för att hinna dit.


Knäläkare

Nu skall den där knäkliniken, Sofiahemmet, titta på mitt knä. Det blir den 13 mars, håll tummarna! Ja, för att jag får komma in på operation för så här kan jag inte ha det. Undrar bara om jag skall springa lite innan så att det blir svullet eller om jag skall ta det lugnt?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards