Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Niclas Bernhardsson - 27 februari 2008 10:54

Det är så hemskt men på slutet så har det stora verkstadsföretaget, i lilla Vagnhärad, fått sina toaletter vandaliserad av en sjuk jävel. Det kan vara avföring i pissoarerna, bajs i papperskorgarna, eller på något annat ställe. Tankarna går ju förstås bland arbetarna och det är allmänt olustigt. Några av funderingarna var ju först om det är så att det är en person som helt enkelt inte vet hur man använder en vanlig toalett, sen om det är flera personer som är iblandade i det hela men det tror jag inte på. Som tur är så har jag själv aldrig sett ngt men det är klart olustigt att gå på toaletterna numera...


Mannen, om det nu är en man, går iaf under spöknamnet - Bajsmannen! Smått komiskt men mest tragiskt så gjordes det upp en lista då man fick gissa när han skulle slå till igen... Alla på företaget känner väl sig lite osäkra, inte så roligt att bli anklagad för en sådan sak, inte ens på skämt. Jag är iaf glad över att de senaste två attackerna skedde då jag var uppe i Mora...


I början så sattes det upp lappar men sedan togs det ned då det istället verkade trigga till mer vansinnesdåd. Nu verkar han, vi säger han, bli sur på den milda responsen då han verkar bli mer aktiv. Om jag skulle gissa så har det varit ca. 10 tillfällen, han borde ju åka fast snart. Hur är en sådan person fundad egentligen. Tänder han på det? Jag är rädd att det blir värre saker snart. Man vågar ju inte ta med någonting till jobbet längre.


Nä, nu lämnar jag det här för nu, jag återkommer säkert i ...ämnet...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards