Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Niclas Bernhardsson - 29 februari 2008 09:09

Så var det då dags att packa igen för att åter åka upp till Mora men först måste jag upp till Sälen för att hämta mer sicklar. Det är ett jäkla farande men barnen skall med och längtar faktiskt upp dit igen. De är så himla goa och rara. De gillar att gå runt på stan och strosa lite.

Tänkte jag skulle hinna tvätta av bilen lite först så jag har inte tid att vara här nu! Hej hopp! Skönt med helg snart fast det blir förstås inte så mycket vila. Alltid kommer jag att reta ngn vallafabrikant i helgen! :-0

Av Niclas Bernhardsson - 29 februari 2008 00:19

Så var vi då uppe i Mor igen och jag packade ur snabbt för att sedan bege mig direkt till Sälen för att hämta mer sicklar hos Leonid och efternamnet är förstås Kuzmin. Fick även träffa hans berömda fru, eller är det sambo?, Antonina Ordina. På vägen hem så blev jag lite förvånad över vad de där kvistarna utmed vägkanten hade för uppgift. Är de besprutade med vargurin för att förhindra rådjur och liknande att springa över vägen? Nåja, jag kom hem ordentligt till husvagnen och packade sedan ihop alla sicklar och ser nu att klockan har tickat på. Skall bädda om nu så man får lite sömn. Bord med dator och bord och göra om till säng. Hur gick Härenstams sketch nu igen? ;-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards