Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Niclas Bernhardsson - 2 mars 2008 23:26

Sandra Hansson

Förra helgen så var det ju en äldre herre och hans dotter som var framme vid marknadsståndet och jag visade på Kuzminmetoden. Han var själv skeptisk men dottern hans var lite mer intresserad. Jag såg inte först att hon var en duktig tjej, vilket jag förmodar då hon var sponsrad både till höger och vänster, men jag kunde inte placera henne. Nu i helgen så fick vi reda på att det var damsegrarinnan, Sandra Hansson, och hennes pappa som hade varit på besök och han kom alltså igen då han var intresserad av en sickel. Hon skulle komma bort till vårt stånd lite senare, lät det som. Vi kunde tyvärr inte vänta på henne och man kan ju gissa att det blir svårt för henne att komma loss. Skulle tro att det är rätt lätt att glömma bort det bland all uppståndelse också men väldigt kul att hennes pappa kom förbi igen efteråt fast han var så skeptisk innan. Givetvis så kunde vi ha gett en sickel till honom på en gång men det tänkte vi inte på då. Så är det ngn som har mail till henne så får Ni gärna rota fram den! :-)


Dagen började lite sämre då jag hade glömt att ta med handduken till duschen... Det var bara att självtorka ett tag och dra på sig lite kläder och rusa till husvagen för ett snabbt ombyte!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards