Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Niclas Bernhardsson - 9 mars 2008 21:49

Dagen började med att Ullis och jag drog iväg på en joggingtur och det var nog första löpturen på en månad. Det var tungt och benhinnorna protesterade rätt snabbt. Fatta att jag väger 17 kg mer än bra löpform, men då ser jag iofs ut som en räka, så det var inte ngn "Bekele" som var ute och sprang i V-härad idag! Tänkte börja sätta igång rätt ordentligt direkt men första målet är att irritera knät fram till på torsdag då jag skall träffa läkaren på Artro Clinic. Sen tänkte jag satsa på kontinuitet igen som var det framgångsrika konceptet då jag inledde min tuffare satsning förra gången det begav sig. Det behöver inte vara ashårda 2-timmarspass som framkallar kräkkänslor utan det kan räcka med 20 fisiga minuter i prattempo. Det hade jag tänkt att köra i runt ett halvår fast med inriktning på Vätternrundan som jag lovat att köra i år. Och det skall gå under 9,5 h så det krävs ju lite x-tra förstås.


Sen blev det lite fika hos Ullis småsyrror och jag fixade lite med deras nya dator, det brukar bli så och det är bara kul.


På kvällen så ömmade knät lite mer och jag var trött och seg efter lite bokföring så jag unnade mig ett par öl. Inte helt fel faktiskt. Och så visas Barcelona på tv också! :-) Fast nu ligger du under! :-0

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards