Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Niclas Bernhardsson - 16 mars 2008 22:51

Ah, det är inte klokt vad trött jag är! Känner mig alldeles het i pannan och det är förstås inflammationen i knät som gör det. Och så har jag så mycket jag måste göra, det börjar bli lite panik! Får nog sova på saken för att ha mer kraft imorgon. Och lite intressantare saker att skriva om! :-)

Av Niclas Bernhardsson - 16 mars 2008 11:24

Vaknade till av att Ullis och Felix försökte få upp mig men jag var såååå trött! Man blir helt klart trött av att ha en inflammation i kroppen och i mitt fall är det ju i knät. Ullis ville ut på en cykeltur men jag var så trött och kanske var det inte så smart att dra ut på en tur dagen efter min premiärträning. Så då var det ett lätt val men sen ringde mormor och jag var tvungen att gå upp och svara. Ser då att solen skiner som aldrig förr och Ullis har nog en trevlig tur nu! :-) Vindstilla och ett härligt solsken!


Födelsedags-kalas!

Idag har vi egentligen bara ett "måste" på agendan och det är ett kalas hos ett av barnens kusiner. Sen måste jag försöka få ut nyhetsbrevet om Powerslide, känns som om det börjar bli läge för det nu då det snart är dags för många att införskaffa sig rullskidor.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards