Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Niclas Bernhardsson - 31 mars 2008 21:57

Idag var vi på 35-årskalas hos ett par bekanta till mig och Ullis, det var trevligt. Lite god smörgåstårta och ett par glas vin till det. Inte helt fel. Men inte helt fel att komma hem sen då man måste hinna göra sig iordning för kvällen. Ingen träning idag, det hanns inte med och jag var heller inte så sugen. Men imorgon så blir det spinning med älsklingen! Kul! Men först skall man jobba. Apropå jobba så skickade jag precis ut en inbjudan till en föreläsning jag skall ha om skidglid och det blir den 14 april i Vagnhärad. Skall även visa upp Powerslide Nordic-sortimentet, det blir kul. Hoppas det kommer lite folk men det verkar det göra. Nä, nog från mig nu! Imorgon skall jag blogga om ngt spännande och aktuellt fast jag vet inte ännu om vad. ;-) Är lite debattsugen så var gärna med och kommentera då. Försöker skriva lite på förmiddagen! :-)

Av Niclas Bernhardsson - 31 mars 2008 14:37

Op.tid

Vid lunch idag så blev jag uppringd av Artro Clinic då de ville boka en preliminär operationstid och det blev den 15 maj men jag måste först få klartecken från Nyköpings Landsting, vilket jag ännu inte fått.


Glaspenis..

Läste i Aftonbladet att den duktige skidskytten Björn Ferry har blivit "konstnär" och formger glaspenisar! Men han ville inte ge några män komplex så han gjorde dem inte för små och inte heller för stora. Måttet var visst 20 cm. Går det under avdelningen för skryt eller något för jag har läst att snittet visst skulle ligga runt 15 cm. Pungen kanske var medräknad... Vem vill förresten ha "Ferrys" glaspenis på middagsbordet? Nja, jag avstår nog... Ferry är nog bäst med ett par stavar i händerna!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards