Alla inlägg den 20 april 2008

Av Niclas Bernhardsson - 20 april 2008 22:37

Var uppe tidigt i morse och drack lite Kan-Yang sen direkt tillbaka till sängen. Vaknade till av att Ullis gick upp för att motionera men jag kände av att halsen var inte vad den borde så jag sov vidare. Sen sov jag nog till 10 halv 11 någonting, Ullis sade att huset var fullt av folk så det var bara att masa sig upp. Ullis hade varit och sprungit på elljusspåret och vara sen i full gång med att fixa i trädgården. Jag började då att fixa upp min vatttenslangssamlare, eller vad man nu kallar den. Ni vet en sådan där trissa där man kan rulla upp slangen. Jag fick den då jag fyllde 35 år så det var på tiden att jag monterade upp den. Kan tyckas slött av mig men eftersom huset i sig självt gjorde monteringen svår så ingick lite (!) betänketid!


Till slut så lyckades jag efter lite trassel. Efter det så gick jag på ett träd som jag började "frisera till". Jag brukar alltid klippa ned träden lite grand men nu var det nog 2 år sedan sist. Ett träd blev helt klart och så klippte jag ned en buske, fråga mig inte vad den heter bara! Den har stått där i dryga 40 år så rotsystemet lär vara rätt grovt... Jag började iaf att gräva upp och känna på den lite. Får väl köpa mig en billig yxa och hugga lite på den.


Köpte mig lite honung ikväll och har tagit mig några skedar. Ullis tycker att jag är så äcklig som kan sittar och slörpa i mig en stor sked honung. He he, det är väl sockersuget...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards