Alla inlägg den 21 april 2008

Av Niclas Bernhardsson - 21 april 2008 12:38

Ah, skall folk vilja läsa min blogg så är det dags att skriva ngt tänkvärt igen. Men det är ju det normala livet man vill läsa om och ngt kul som händer idag är att Ullis och Felix har en heldag tillsammans i Sthlm. Kul, mor och son och dessutom shoppinggalna bägge två - hur skall det här sluta!? Felix vill ha sådan är skor med hjul på, verkar livsfarligt med kul. Undrar om det är så lätt som det visas på reklamen? :-)


Tänkvärt då? Ni som missade Insider nu i veckan såg väl reprisen igår? Usch, jag finner inga ord. Aschberg och co. verkar göra ett bra jobb. De som blir drabbade verkar tycka att det är tv som vinklar men det finns liksom inga ursäkter för det en del personer har gjort. Då går det liksom inte att skylla på hur man vinklar programmet. Robert Aschberg är bra, tycker jag.


Men nu väntar snart jobbet, skall röja upp det sista och sen börja bege mig dit. Jag har faktiskt ett ganska schysst jobb, det är en hel del som är avundsjuka på mig. Så man borde inte klaga men jag känner ett sug efter ngt mer, jag vill utveckla mig. Har man stått på samma ställe i typ 10 år så finns risken att man tröttnar.


Förkylningen är bättre, känner nästan ingenting nu. Dock lite huvudvärk, det är väl sviterna som sitter i. Hinner inte fixa mat till jobbet bara, undrar om inte Ullis har lust att köra bort med lite käk. *please* Puss! :-)


Formen då? Nja, har inte hunnit/vågat (?) kolla på ett tag men jag har fått höra att jag verkat gått ned i vikt. Kul!


Nä, nog för nu! Ha det bra och var rädda om Er!


Vart har räknare tagit vägen förresten?

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards