Alla inlägg den 22 april 2008

Av Niclas Bernhardsson - 22 april 2008 12:28

Kikade lite på listan av vad som skall göras idag....


* Hänga tvätt

* Leda pausgympan på jobbet kl. 09:15

* Sätta in pengarna till SN-Bollen för två lag

* Ringa och kolla med en förälder om denne kan leda ett lag

* Fixa en faktura på 13 st. pedometrar

* Bokföra skor som en kund köpt

* Fixa Ullis pappas dator

* Kolla upp om jag kan starta upp ett nytta lag i ngn serie (Felix lag)

* Skicka energipulver till en kund

* Betala några lådor på jobbet som jag köpte igår

* Betala in lite till en som fyller 50 år på jobbet

* Pumpa Ullis boll!?


... och vad har jag hunnit med?


Drog mig upp ur sängen och hastade i mig lite käk, sedan drog jag bort till jobbet för att leda gympan men ingen verkar intresserad av ngn "gummibandsträning" i värmen... Nåja, det gör mig inget, jag hade iaf varit där fast lite trist är det ju ändå. Tog mig lite kaffe och slängde några ord med mattanterna.

Sedan drog jag på mig mina Powerslides igen och började staka och skata mig bort till Västerljund för att fixa med datorn. En katt ville in då jag öppnade dörren och jag förmodar att det var deras, så de släppte jag in. Sen kollade jag datorn och den hade ju varit fel avstängd så efter att ha kört en normal uppstart så funkade den. Lämnade en hälsning på skärmsläckaren! He he.

Sen drog jag igen och katten ville inte vara själv så den släppte jag ut igen. Iväg och nu körde jag hela vägen runt, alltså genom Trosa också. Så den blev en tur på ca. 25 km idag, inte illa. Visserligen med några stopp här och där men ändå!

Kom hem och svarade på lite mail och fixade lite krubb.

Skall försöka få i mig lite kaffe och samtidigt pumpa upp Pilates-bollen. Mat till jobbet har jag ingen men jag tar väl med mig en soppa, det blir nog bra och jag kanske kan gå ned några hekot på köpet! :-) På vägen så skall jag skicka iväg energipulvret och eventuellt också hinna slänga in pengarna för SN-Bollen. Det lutar åt att jag får betala in imorgon men snart är det försent och då lär man bli lynchad! :-0


Nåja, nu stressar vi ned och andas lugnt! :-D *ler ansträngt*


Får jag lite tid över ikväll så hinner jag nog fixa lite från jobbet. Bäst att tillägga att det inte går ut över jobbet, man vet ju aldrig om ngn chef läser! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards