Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Niclas Bernhardsson - 21 maj 2008 18:41

Ullis var inte direkt tyst imorse så jag vaknade och började pilla lite på plasten, det hade ju gått 7 dagar nu, och den lossnade ganska lätt. Nåja, lite ont gör det ju men det som var mest spännande var ju hur det ser ut under och jag blev förvånad. Jag hade ju fått för mig att det var sytt men efter att ha torkat bort lite levrat blod så var det bara två kryss av tejp och därunder två små titthål. Det såg rätt fint ut men visst var det ändå lite stelt. Sen skulle jag skjutsa Felix till KM i fotboll och jag hann inte med någon rehab imorse och får ta tag i det snart!


Så min lilla ängslan, eller vad jag skall kalla det, var helt obefogad. Förutom att ett titthål blivit lite uttöjt så är det bara svullnaden och lite gamla tejprester och tuschfärg som visar att det har hänt något med knäet.

Av Niclas Bernhardsson - 21 maj 2008 18:29

He he, alltid retar rubriken någon! Nä, skämt åsido så spelade Felix klubbmästerskap i fotboll idag och killarna borde ha en bra chans men gymnastiklärararna har helt klart inte den kunskap som vi tränare har. De gör såklart så gott de kan men man ser ganska omgående vilka som passar på en del platser. Felix pyttsade in 2 mål idag iaf och det var mest av hela laget som tyvärr fick respass rätt tidigt och de blev femma. Rätt besvikna killar... Ullis och jag kom ned för att se på semifinalen för tjejerna i Felix klass och jag kunde förstås inte hålla mig utan ville rumstera om till finalen. Fröken blev nog bara lättad av att slippa lite press och lät mig hållas. Jag gjorde lite snabbt om spelsystemet till ett enkelt 2+2+2 där vi hade 3 avbytare,det kändes enkelt och bekvämt. Sen ändrade jag om helt så att spelarna, iaf enligt mitt tycke, kom på sina rätta platser. Tyvärr så har en lärare på skolan börjat tycka att jag lägger mig i lite mycket, det märker jag, så jag höll en låg profil mot honom så det inte skulle bli bråk. Sen gick matchen bra och de höll sina positioner ganska bra och de lyckades vinna med 1-0! Gränslös glädje och det var kul med lite coachning mitt i allt.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards