Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Niclas Bernhardsson - 23 juni 2008 20:24

Nä, idag så haltade jag lite lätt och var svullen i knät! Det blir definitivt inget Stadslopp för mig på fredag och konditionen var oroväckande dålig också. Tror inte ens att jag orkar jogga 9 km på asfalt heller. Trist men en bra väckarklocka. Förhoppningsvis så har kroppen lite muskelminne så att det inte tar alldeles för lång tid att komma tillbaka. Iofs så har jag en hel del mentalt att jobba med. Det kräver ju en del för att orka med lite tuffare träning och jag ligger efter även på den biten. Ullis är lite sugen på att åka och titta på loppet iaf så vi får se hur det blir.

Bland de roligaste stadslopp som finns! Trosa Stadslopp! www.trosastadslopp.se


Övrigt!

Idag på Lugna Favoriter så pratade Christian om Sex and the City och för mig var det totalt ointressant då jag inte har sett det och heller inte är så sugen.

Jobbet då? Lite smålugnt i början men då jag slutade så såg jag att det tjocknade på med jobb vilket borgar för en inte lika lugn morgondag...

Tog en promenad på kvällen och passade på att besöka min farmor som skall flytta i helgen. Tyvärr så är vi ju på fotbolls-Cup och kan därför inte hjälpa till.

Nu skall Ullis och jag testa lite Yoga! :-) Blir spännande att se hur det går!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards