Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Niclas Bernhardsson - 30 juni 2008 12:18

Ah, det var ju roligt att ligga i topp på Safirentipset (www.safiren.nu) men vid den andra semifinalen så var jag ju upphunnen och för att kunna vinna så var jag tvungen att inte tippa som någon annan. 1-0 till Spanien hade den som låg tvåa tippat och 1-1 tror jag den som ledde hade. Själv hade jag också tippat 1-1 så för att kunna vinna så ändrade jag mig i sista stund till 1-0 till Tyskland och emellanåt så var det en stark press från tyskarna och det känns som om det lika gärna kunde blivit 1-0 för tyskarna. Och visst borde det väl ha varit frispark mot Torres då han drar i Lahm och nästan springer ned honom bakifrån? Fast Lahm och Lehmann borde även ha löst det där på ett smidigare sätt. Hursomhelst så gjorde Torres det riktigt bra, det kan man inte förneka.

Så nu åkte jag ned till en neslig fjärdeplats men efter att ha legat 1:a typ hela tiden så fanns det nästan inget alternativ än att satsa allt på ett kort. Friskt vågat - hälften vunnet! :-) Och för mig så handlade det mera om ären än om själva priserna.  Kul tips iaf!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards