Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Niclas Bernhardsson - 2 juli 2008 00:20

Ja, det skulle vara mitt vite om jag inte klarar av att gå under 35 minuter på nästa års Trosa Stadslopp. Vi skämtade lite i måndags om att standarden har gått nedåt på vårat företag och jag sade då att jag skulle springa under 35 minuter och fick då ett förslag på att jag skulle springa runt naken i Trosa om jag misslyckades! :-0 Nä, det var ju ett ganska tufft vad så det vågade jag inte ställa upp på! ;-)


Så nu har jag ett nytt mål, känns bra och ändå inte alltför avlägset.

Och hur tänker jag uppnå det då?

Jo, genom att först och främst få en kontinuitet och sedan till hösten så blir det mera och mera mängd för att till vintern lägga in mera styrka. Avslutningsvis så blir det hela tiden mer och mer fart i passen för att till våren klara av tuffa långa intervaller i 3.55-fart Typ tusingar.


Apropå naket så såg jag en rätt kul dokumentär om ett gäng handikappade som skulle strippa. De kallade sig för the Crippendales! :-) Härligt att även handikappade får ta för sig fast jag skulle förstås inte strippa för att hävda mig själv! :-) Då lockar handikappidrott mycket mer!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards