Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Niclas Bernhardsson - 5 juli 2008 23:41

Sov länge idag och vaknade av att ungarna ville ut och hoppa lite på studsmattan vilket dem förstås fick. Jag hade ju full koll... tror jag! Sen vaknade jag nog till liv samtidigt som de ville gå till fotbollsplanen och jag kom då upp ordentligt och tog lite frukost. Sen kikade jag lite på nätet och röjde upp lite. Ullis kom hem och vi drog till S-tälje för att inhandla lite till husvagnen och hann kika lite på husvagnarna. Jäklar vilka fina vagnar det finns! Men det får bli en annan gång...

Väl hemma så vilade Ullis lite och jag passade på att dra en runda och körde runt lite i samhället. Eftersom det var så härligt att dra uppför backen vid järnåldersvägen så körde jag där idag också. Rätt skönt att låta kroppen jobba lite och sen på nedvägen går det rätt fort. Efter det så körde jag igenom centrum igen och drog bortåt fänsåker där jag tog upp och vände längst bort vid vändplan. Ut igen och bort mot Bosch Rexroth där jag tog upp vid den relativt branta backen vid "Hasses gamla tennisplan", tror den heter produktvägen. Efter uppförsbackar så kommer förstås nedförsbackar men med kort vila då nästa uppförsbacke mot kyrkan började direkt. Betade mig uppför den och fortsatte upp förbi kyrkan med en lite krök till. Sen var det till att prova bromsarna då det gick nedåt lite fort runt bensinstationerna. Som tur var så kom ingen bil och jag svischade förbi några nyfikna. Sen körde jag hemåt via ravinbron och även via den lilla rondellen och sen var jag hemma. Det tog 36 minuter ganska precis. Sträckan var 9,09 efter en lite slarvig mätning på jogg.se.

Härligt pass!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards