Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Niclas Bernhardsson - 28 augusti 2008 14:30

Men idag så skulle jag väl få till mina 5 mil på cykel men icke sade... jag!

Det öste ned imorse och jag somnade om. Drömde en ganska lustig men även obehaglig dröm där storebrorsan skulle ta livet av mig och Ullis! Han hade fått något spel... Hm, den där skickar vi inte till någon drömtydare! ;-)


Hursomhelst så var det lite blött på vägarna och jag var även lite tveksam till cykling då jag har fel slang i framdäcket. Men lite löpning borde jag få till fast jag har ju fått lite ont i vänster benhinna... Jag började iaf springa fast jag tog gymkorten med utifall att! Och visst! Då jag började att springa så smärtar det lite för mycket i benet så jag viker av till det lokala gymmet istället och körde ett pass där.


Det blev sammanlagt ungefär 50 minuter och det bestod förstås utav jogg till och från gymmet och även allroundträning som: Crosstrainer (dock ej Powerslide-modellen), sittande axellyft åt sidorna i maskin, hantelcurl för biceps och lite koncentrationscurl, push-domn, crunches i maskin (mage), lårcurl samt benspark och balansplatta. Alltså lite specifikt för knäet.


Har säkert glömt något men jag körde alltså igenom hela kroppen i princip. Rätt skönt pass och rätt flåsigt. Kanske var bra att det inte blev löpning idag.


Efter det kom lite kunder och tillika vänner på fika så det blev lite stressigt att få ihop allt! Rätt bra dag hittills!

Av Niclas Bernhardsson - 28 augusti 2008 10:39

En rolig nyhet är att Beverly Hills-stjärnan Luke Perry, som nu hunnit bli 42 år, skall vara med i en svensk film som skall spelas in i Trosa. Alltså nästgårds! Där har jag och Ullis bott några år. För Er som inte vet det så är Trosa en liten mysig pittoresk stad vid kusten som ligger typ 7 mil söder om Stocksholm. Filmen, som kommer heta midsommarfesten, kommer att handla om utlänningars missuppfattningar om svenska tjejer, Bland annat. Läs gärna mer på http://www.aftonbladet.se/nojesliv/film/article3194627.ab


Det skall visst börja redan nästa vecka och medverkande är även roliga Olle Sarri!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards