Alla inlägg den 3 september 2008

Av Niclas Bernhardsson - 3 september 2008 22:05

Egentligen så har det inget med Lugna Favoriter att göra men då det var nyheter så berättade de om killen som våldtar en kvinnlig bekant och fastän hon inte vill och säger nej minst två gånger samt bänder isär hennes ben så frias han!! Om inte det är våldtäkt, var går då gränsen? Nu har jag ju inte alla detaljer i fallet men det låter ju onekligen ruttet! Och anledningen till att han blev frikänd var visst att tjejen hade bh och trosor på sig då de gick och lade sig. Men hallå! Brukar man ha på sig mera i sängen?  Och tänk om det vore det omvända, att det var killen som tvingas till sexuella handlingar för att han bara ha kalsonger på sig. Och på stranden då!

Håller förresten på och läser Grottbjörnens folk igen, jag jag vet - jag är konstig men böckerna i den serien är ju bara så bra, och där får ju männen bland Klan-folket göra som de vill med kvinnorna. Känns lite som vi är tillbaka på det stadiet....

Vad pratade de förresten om i dagens program? Hm, nu står det still men det jag mest kommer ihåg var de där nyttiga drinkarna fast Christian var nog mer sugen på alkoläsken som Myron hade med sig. Undrar om han fick i sig drycken? Jag drog ju på lunch så det missade jag nog. Han får sätta lite motkrav på henne, det skulle vara skojigt. Lite som Rix-Fm. Där brukar de få lite uppdrag och de är ju grymt roliga.

Av Niclas Bernhardsson - 3 september 2008 22:01

Så var det då dags igen för ett besök hos den nya sjukgymnasten, hon som var inriktad på nervpåverkan. Intressant. Jag hade blivit mycket bättre men att fötterna domnar bort ville hon att jag skulle gå tillbaka till den sjukgymnasten jag hade innan och det kan jag ju göra. Ryggen i sig har ju blivit mycket bättre och man måste ju göra lite själv också.


I övrigt så fikade vi på Ikea och köpte lite prylar till hemmet. Vi köpte förresten ett jätteklösträd till katten också! Shit, vad stort det blev! He he, den var nog tänkt för flera katter och vi fick knappt plats med det! Får slänga in en bild imorgon!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards