Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

Grym innebandyträning!

Av Niclas Bernhardsson - 30 oktober 2008 00:55

Kim ringde vid 21:00 och undrade var jag var. Eftersom jag precis bytt telefon så hade jag inte kopierat in alla nummer ännu och han undrade varför jag svarat så formellt! :-) Nja, kanske inte hans ord men ändå...

Ah, innebandyn hade jag helt glömt bort efter att först gått på kurs i Nyköping och sedan direkt åkt till Stockholm med hela familjen eftersom Ullis skulle på idrottsmassage. GPS´n hade vi lånat ut precis innan så den visade inte på samma sätt varvid jag körde fel på några ställen och innan jag kom på vad det var för fel så hade vi förlorat så mycket tid att vi kom försent! :-( Ah, det var helt otroligt! Hade vi bara kollat upp vart vi skulle så hade det aldrig behövt bli så krångligt heller men förlitar man sig för mycket på det tekniska så...

Och apropå teknik så köpte jag ju en ny mobil idag! :-D He he, jag är ju inget mobilfreak men den här kändes kanon. Inte så jäkla liten som många nya är utan lite mer robust och snygg! C902, den passar mig nog bra och jag körde ett företagsabonnemang eftersom jag ringer så mycket för min firma. Nu slipper jag hålla koll på kostnaderna och Felix roffade förstås åt sig min K530i. Så nu skall jag nog kunna filma några av mina pass! Det sporrar lite!

Innebandyn då, hur gick den? Helt okey faktiskt. Vi var bara 3 i vårat lag och på pappret så mötte vi ett bättre lag men trots att jag brände massor i första matchen så vann vi den och sedan de andra två matcherna. På slutet så började jag faktiskt att sätta bollarna också och jag måste tillstå att vi hade en hel del tur också. Jodå, så är det! ;-) Andas lugnt nu! Fast Kim skjuter ju så jävla hårt och sänkte mig mig två skott inom 10 sekunder och han träffade bägge anklarna på ena foten, en på varje sida.... Jag blev helt bedövad och kunde knappt stå men efter ett tag så var smärtan borta, så är det inte då man blir träffad på mjukdelarna.

Imorgon så åker vi på semester! Tjolahopp!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 23 mars 23:00

Lördag och Ullis jobbade extra men det gjorde inte så mycket då jag hade en examination att få in och dessutom en uppgift på den andra kursen. Jag satte igång direkt fast först en kaffe förstås. Eller flera stycken men jag drack förstås samtidigt som...

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 22 mars 23:00

Fredag och nästsista veckan avklarad. Det börjar kännas lite jobbigt för det har helt enkelt varit skitkul.  På skolan var det sjukt drag på första lektionen och det gick hett till. Speciellt när halva klassen tyckte jag fuskade men det gjorde jag ...

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 21 mars 23:00

Torsdag morgon och jag började med att fota av precis alla böcker i bokhyllorna. Tänkte så att jag kan slänga alla gamla bilder så jag inte sorterar in fel då man varit och ändrat lite. Det tog några minuter och sedan fick jag stressa till bussen. Vä...

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 20 mars 23:00

Onsdag och på vägen till skolan så skickar Ullis om att det brinner på Centralstationen och jag var inställd på att kanske gå en bit men väl på plats så märktes ingenting.  Det var lite småtufft, men kul, på idrotten och jag fick en stenhård boll r...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 19 mars 23:00

På bussen så får jag ett meddelande från killen jag tagit över hemsidan på Trosa Ultra Backyard och det verkar som jag måste fixa en ny mail och det håller jag på med på bussresan. Snart har jag kommit på att trosaultrabackyard@gmail. com är en bra m...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards