Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Niclas Bernhardsson - 9 januari 2009 22:30

Jag hade gått och trott att den här veckan bara skulle flyga iväg men så blev det inte! Det har varit tungt och segt och ganska lite jobb.

Men skönt att det är helg nu, hoppas få till lite schysst träning i helgen!

Ni som åker skidor - har Ni några bra tips på spår runt Nyköping - Södertälje?

Finns det spår vid Trosa Golfbana?

Nåväl, det har ju varit mycket den här veckan. Imorgon får vi förresten besök av broder Jocke och hans familj som väl skall gratta Ullis och Tim.

Av Niclas Bernhardsson - 9 januari 2009 22:19

På jobbet, i Älvsjö, så har en gubbe snackat med mig om att spela pingis ett tag och vi har försökt få ihop logistiken men hela tiden gått bet. Men, idag gick det och vi fick med en duktig kille från Vagnhärad som hela tiden drömt om att få spöa mig! Och chansen fanns ju definitivt då han spelat i elitserien och det fick jag verkligen känna på! Hur det gick får Ni läsa en bit ned.

Han från Ävsjö hade spelat som ung i något Collage-lag i sitt hemland och hade nu kommit tvåa i det interna klubbmästerskapet på jobbet. Han är inte i allra bästa form så jag hade lite förhoppningar om att iaf kunna rubba honom men jag har ju inte spelat sedan jag var 15 år typ!

Nåväl, till saken då!

Det blev hela tiden bra matcher och elitseriekillen vann nästan för jämnan, jag lyckades slå honom i två matcher, vi spelade bara till 11 i varje match, men lyckades pressa honom i många matcher. Flera gånger så ledde jag stort men han tog sig väl samman då.

Mot Älvsjögubben gick det lättare för mig och det var nog ganska lika där. Däremot så hade han det riktigt tufft mot elitseriekillen.

Överlag bra spel, men lite ringrostigt, och alla var nöjda!

Det blev 1,5 h.

Bra hall med många banor, kul!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards