Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Niclas Bernhardsson - 11 januari 2009 16:13

Tim blev lite sur då vi frågat om han inte ville ut och jogga med resten av familjen så han väckte mig i morse och frågade hur man fick igång musiken i källaren. Jag undrade först vad det var som klampade upp med skor från källaren!

Så han ville springa på löpbandet i källaren och det var premiär för honom så man var lite nervös.

Sen då han var klar så kunde jag somna om och sen var det lite segt att komma upp. Men efter frukost så fick vi, Ullis och jag, faktiskt med oss Felix på joggingturen. Jag var som vanligt seg i kroppen och fick stanna ibland och låta blodet komma tillbaka till fötterna. Vi stannade efter 3 km och lät Felix hoppa av, det är inte bra om det blir för långt i början. Sen fortsatte Ullis och jag på ett varv till men nu hade fötterna börjat protestera ordentligt så det blev fartlek, faktiskt nästintill intervaller, för mig. Jag drog på ordentligt och sprang ikapp och förbi Ullis och stannade sedan. Så höll jag på hela tiden och var rätt färdig på slutet.

Men vad roligt att hela familjen kom ut, det har nog aldrig hänt förut! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards