Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Niclas Bernhardsson - 5 februari 2009 22:59

Lite strul på jobbet och under en rast så passade jag på att beställa lite mer rillerverktyg från Red Creek samt lite borstar. Och nu kommer frågan vad riller blir i plural? En riller men flera? Rillrar? Rillers? Rillar? Hjälp en stackars man nu!

Hursomhelst så åkte vi hemåt och eftersom det kommit lite beställningar på slutet så var det bara att börja skicka iväg paket! Skickade faktiskt iväg en sickel till Swix-landet Norge idag. Kul! Hoppas det blir ringar på vattnet!

Hoppas bara jag får igång webshopen snart! Vore kul att se hur den påverkar försäljningen.

Mitt i allt så skulle jag då träna lite och av det blev det ju inte mycket... Se nedan!

Av Niclas Bernhardsson - 5 februari 2009 22:51

Enormt stressigt att hinna med en massa saker då jag kom hem och Ullis var dessutom och gav blod i Nyköping. Jag och Stefan hade tänkt att springa på Trosa Löparbana men när Stefan skickade SMS om att han vek ned sig för att det snöade lite och han var dessutom bjuden på käk hos sina paranteser. Ja, Ni hör va? Stora starka grabben viker ned sig för lite snö och så är han dessutom bortskämd... Ha ha ha! ;-)

Och jag då? Jodå, jag var påklädd och klar när Ullis stiger in genom dörren. Eftersom jag istället planerat om för ett backpass så frågar jag om hon inte skall med på det fast det kanske var dumt då hon precis lämnat blod. Nä, hon ville köra lite hemmaträning istället. Det var något VHS-band där man tränade mage och lår, eller något i den stilen. Tim hade ju en VHS-spelare i sitt rum men den var visst tvungen att, utöver spelaren själv, startas med hjälp av fjärrkontrollen som flytt sin kos. Jag letade som en tok och till slut så fick jag ge upp! :-(

Det slutade med att jag tränade lite själv hemma istället. Det blev lite mag-crunches, utfallssteg, armhävningar och lite liggande benlyft. Faktiskt en hel del set så det var inte helt bortkastat trots allt.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards