Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Niclas Bernhardsson - 11 februari 2009 23:14

Nu händer det så mycket så det är inte klokt! Till råga på allt så har jag utbildats som hastigast i målning och sen så lanserade vi webshopen natten som var. Där fanns det ju en hel del som var tvunget att fixas och det är förstås inte riktigt klart än. Det är produktattribut hit och moduler dit... Svettigt värre men nu verkar det funka bra. Sen börjar beställningarna att droppa in så här nära inpå Vasaloppet. Och sicklat två par skidor har jag gjort idag också. Fast det ena paret är inte riktigt klart. De ringde på innebandyn och det saknades lite folk. Jag kanske inte borde spela men det är ju så roligt också. Eftersom jag ännu inte köpt några nya inneskor så körde jag med mina lätta löparskor, New Balance. De var faktiskt jäkligt bra.

Och så hade vi visst Årsmöte i idrottsföreningen där jag är ordförande, det gick väl bra förutom att jag blev vald på två år till... ;-) Fast det får väl gå! Det är bara att hoppas att vi får rätsida på lite problem som dykt upp. Och ... Nä, jag har inte tid att sitta här. Det ligger ett par skidor där nere som vill bli klara. Iaf så vill kunden det och så skall jag försöka få in ett vallabord i bilen till en kund imorgon. Det tänkte jag lämna på vägen. Ja, han får möta upp oss.

Ja, Ni hör va? Hej då!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards