Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Niclas Bernhardsson - 20 februari 2009 21:42

Eftersom det är så mycket nu med alla Vasalopp så hinner jag inte riktigt med att uppdatera bloggen så det får bli mycket på en gång nu.


Hård magträning!

Ullis och jag fick för oss att köra lite Core-träning hemmavid och det utmynnade att vi tävlade lite med varandra som vem som kunde göra "plankan" längst! Jag var lite stöddig och låtsades förstås som om jag hade allt under kontroll men i det här fallet så slår det tillbaka på en med ungefär ett dygns "inkubationstid!" He he, den magsmärtan var fin!


Innebandyn

Var riktigt seg i kroppen och kände inte alls för innebandy i onsdags. Men väl på plats så kom jag igång och tröttheten försvann. Dock så var jag inte riktigt lika het som jag ibland lyckats vara. "Långstånken" gick det däremot mycket bra för! Kul!


Webshopen

Sen vi fått igång shopen så har det rullat på ganska bra! Visserligen så är det Vasaloppstider men så här bra har det nog aldrig gått förut! Jag slog också rekord med att få in både mest pengar och flest inbetalningar, på en och samma dag. Det lär förstås droppa av snart men det är några dagar till som det lär vara fullt upp. Idag var jag förresten ledig från det ordinarie jobbet då jag ändå skulle till sjukgymnasten. Jag har en krånglande disk och det var bara pga ett slarvfel i gymmet i slutet av 90-talet. Under en marklyftsövningar så ville jag hjälpa till genom att dra lite snett med höften och då small det bara till. Det får jag lida för nu och det verkar bli värre fast än så länge så är det lyxproblem. Det är inget jag störs av i mitt vanliga liv men jag vill ju bara idrotta mera igen. Då är det lite värre.


Jobbansökning

Har skickat iväg en jobbansökning, det sker inte så ofta. Jag vill, och får inte heller, skriva alltför mycket men jag är mycket intresserad av tjänsten. Det är ett spännande jobb med mycket ansvar men jag tror på mig själv och älskar ju utmaningar. Det borde ju Ni veta som följt min blogg en längre tid.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards