Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Niclas Bernhardsson - 26 februari 2009 00:16

Jag var rejält trött och det är nästan så att jag är glad att det inte blev något sicklingsjobb idag. Sålde lite kläder bara och det gick nästan av sig självt, tack Stefan!

Sen var vi och storhandlade och eftersom vi inte hunnit med att fixa mat så blev det ett stop på Mc Donalds, inte det bästa kanske men ibland så får det gå an. Tog dock fruktpåse istället för strips...

Efter det så blev det lite bråttom hem för att packa upp för strax därefter så skulle Tim och hans kompisar hämtas upp från filmgruppen som de är med i. Det spelar in filmer med hjälp av en duktig kille som har studio och sedan får alla anhöriga vara med och titta. Det är riktigt roligt och förra gången så var det just vårat hem som var inspelningsplatsen. Det var ju lite speciellt. Jag kunde hålla mig från att sticka fram näsan men några katter syntes då och då! :-)

Hursomhelst så var det sedan väldigt bråttom då det var innebandy som hägrade och jag kom några minuter för sent. Och efter sjukgymnastens inrådan så får jag inte stretcha framåt sas eftersom vi skall testa med att bara stretcha bakåt. Hon är väl ganska klar med att det är en disk som är tokig men hon vill ändå prova lite först. Det innebar ju iaf att jag var stel som sjutton i första matchen och den förlorade vi också. Attans! "Långstånken" vi i motståndarlaget och han tilläts spela alldeles för fritt. När vi sedan ökade tempot så började vi spela mer jämnt. Hur det gick i den matchen vet jag inte riktigt men jag tror att vi vann den. Jag blev iaf alltmer rörlig och hade ett tag ett osannolikt flyt där jag lyckades med nästan allt. Den sista matchen så gjorde jag ett tag mål stup i ett och den matchen vann vi ganska komfortabelt. Bra kämpat av alla! Jag fick mitt knä i vägen för ett slagskott där alltså klubben träffade knät men det var även motståndarens arm vilket gjorde att knät ömmade rejält ett bra tag. Det kändes liksom svagt.

Nä nu har jag inte tid att flumma runt mer här!

God natt!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards