Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Niclas Bernhardsson - 8 mars 2009 22:16

Attans! Jag har haft lite nackspärr sedan några dagar och i förmiddags så var det ju fotbollsträning igen. Med nackspärr så var man inte så superladdad och första övningen gick inte riktigt hem. Den var nog lite för svår och kanske blev det lite för gyttrigt. Jag bröt den rätt snabbt och gick på en annan ny variant, det gick klart mycket bättre. Sen började vi att spela rätt fort och det gick över förväntan! Tyvärr så är det fortfarande lite för lite barn med så man blir lite orolig. Dock så är det väldigt positivt bland dem som är med. Kanske är det den dåliga grusplanen som gör att det försvinner lite. Nu skall vi försöka få till en inomhustid i någon månad, det vore inte dumt.

Hursomhelst så körde jag mycket lätt själv idag. Jag var med i spelet men mest som målvakt, det blir man ju inte så svettig av direkt och inte slängde jag mig heller i leran! :-)

Sen ville en kompis till Ullis och mig få skjuts upp till stan och det kunde vi ju ställa upp med. Kanske skulle man hitta lite lampor men framförallt en tavla till nyrenoverade rummet - matsalen! :-) Och visst hittade vi en tavla men den var ju för stor, iaf för det antalet som var i bilen, så vi kom hem med lite lampor och snabbmat till barnen istället. Hade vi varit själva så kunde vi kanske fått med tavlan om man fällt ned bägge sätena bak. Asch, lite trist! Men nu vet vi vad vi vill ha.

Vi fick förresten besök av Ullis pappa och hans sambo också. Men jag var lite otrevlig och ville samtidigt kolla upp en ny dator som jag haft svårt att koppla upp. Det gick inte så bra med den krypteringen jag har. Det går att ändra inställningarna men det är lite krångligt. Och när alla andra maskiner och datorer funkar så lockar det inte riktigt. Jag vet att Ullis pappa gärna ville ha en till dator så vi kanske skickar den vidare för en billig penning. Fast problemet kanske bara flyttar sig då jag måste dit och fixa med deras uppkoppling! ;-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards