Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Niclas Bernhardsson - 14 mars 2009 22:20

Måns i all ära men när jag hörde Malena så fick hon 98 poäng av hundra möjliga. Förr så tippade vi alltid inom familjen men sen så struntade vi i det i något eller några år. Men i år så var vi tillbaka och barnen och jag tippade friskt.

Vad tyckte jag då?

De förra favoriterna EMD är för slätstrukna och de skulle åkt på storstryk i Eurovision Song Contest och af Ugglas är en gåta. Den är skön men hur funkar den Internationellt?

Molly sjöng med inlevelse men har för svag låt. Idag så föll jag dock men vad hjälpte det. Jag hade Malena som etta och så kom nog af Ugglas som tvåa medan Måns låg på min lista som trea.

Hursomhelst så var det nog ett av tidernas jämnaste startfält, det blandades friskt med poängen från jurygrupperna. Kul!

Vem vi än skulle ha skickat så hade vi ändå gjort det med hedern i behåll, så kändes det.

Men vad hände med Sarah Dawn Finer? Det lyfte liksom aldrig. Jag trodde hon var smart och startade extra lugnt idag för att få det att liksom dra till oanade höjder men framför tv´n så var det iaf inget extra. Och visst körde Emilia lite hårdare än hon gjorde förut? Jag tyckte att det var extra drag redan från start med ett rejälare kroppsspråk och tuffare betoningar. Hon var nog riktigt laddad.

I övrigt så har det varit en riktig slappardag från mitt håll. Jag sov länge och sedan tog vi en tupplur mitt på dagen och jag toksomnade. Ullis försökte väcka mig flera gånger. Kändes som att jag behövde en extra vilodag.

Ha det gött!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards