Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Niclas Bernhardsson - 17 mars 2009 22:06

Idag var det rätt lugnt med egna firman och eftersom jag behövde komma till Trosa för att hämta bilen, eller iaf kattmaten som låg i bilen, så tog jag mina Powerslide och skatade iväg!

Med vind i ryggen och ett ganska härligt väder så var det en fröjd att köra! Rätt uppseendeväckande är det och folk tittar - bara kul!

Väl i Trosa så bestämmer jag mig för att titta förbi hos "Långstånken", som förresten bestämt sig för att inte läsa den här bloggen mer - tror Ni han lyckas?. Men han var inte hemma! Fast ändå var han det, sade han. Jag ringde upp och tänkte be han kika ut. Jag visste inte riktigt var han bodde... När jag frågade var han var så svarade han:

- Hemma!

Sen kom det fram att han var hos sina föräldrar! Jaha, är han inte torr bakom öronen heller? Det är inte underligt att han alltid har matlådor med sig! ;-)

Men nog busat! Träningen gick bra och jag tog av mig skorna och hoppade in i bilen! Usch, det var riktigt kallt och har Ni kört bil utan skor, när det är lite kallt, så vet Ni vad jag pratar om! *burr*

Det blev runt 7,5-8 km och tog runt en halvtimme.

Av Niclas Bernhardsson - 17 mars 2009 21:58

Nu är det bara fånigt då folk kritiserar Zlatan för när han gör sådana här saker på plan, som han gjorde mot Fiorentina bl.a., så måste även belackarna tveka! Det är ju sjukt! Med sådan spänst och styrka så kan vem som helst se att det inte är en dussinspelare direkt!

Och det andra målet, han gjorde två - det första kan Ni se förarbetet till på bilden nedan, var en riktig kanon! Saken är den att han precis innan lägger en frispark på nästan samma ställe och målvakten har stora problem. Sen får han en chans till och då lite närmre. 32 meter ifrån mål så går skottet som en projektil och målvakten har ingen chans! Ribba in och bollen, som gått i 109 km/h, är typ glödhet efter den behandlingen! Sjukt!


Kolla in den här spänsten!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards