Alla inlägg den 1 april 2009

Av Niclas Bernhardsson - 1 april 2009 23:13

Dagens aprilskämt lade jag ut på Skidforum och har man inget intresse av längdskidor och kuzminsickling, eller iaf det lilla bråket kring valla vs. Kuzmin, så är det säkert inte så roligt. Här är det iaf: http://www.skidforum.se/viewtopic.php?id=3382

Men eftersom det är lite infekterat, bråket alltså, så kände jag att jag var tvungen att redan i slutet, på samma inlägg, förklara att det var ett skämt. Jag representerar ju dessutom "Kuzmin-gänget"! :-)


Blev Ni själv lurade?

Svara i enkäten!

Av Niclas Bernhardsson - 1 april 2009 22:57

Idag kände jag mig väldigt osäker på om det skulle bli spel överhuvudtaget för mig då jag varit sjuk! Och innan jag går till hallen så känner jag att huvudvärken börjar komma tillbaka. Men skall jag gå och jobba imorgon så måste jag ju ändå känna på lite.

Och fasen vad jag kände mig uppsvälld och "Långstånken" undrade om jag hade ätit mycket under tiden jag varit hemma... Hmm, vad svarar man på det? :-)

Men var fanns alla? Det var bara 3 stycken på plats av vårtat gamla jobb-gäng! Långstånken, Trixar-Robban samt jag! Men två av grabbarna, från tiden innan, brukar vilja vara med och så även den här gången. Det snackade med ytterligare en kille så nu hade vi ett gäng att möta men det var tre snabba och vältränade killar i 20-årsåldern som definitivt kan hantera en innebandyklubba! Shit! Och jag kände mig jättestel i hela första matchen men grabbarna hade alldeles för mycket respekt för oss så vi lyckades, på något sätt, vinna första matchen med 11-9. Sen kom jag igång lite bättre och fastän de andra var revanschsugna så kunde jag ganska lätt vinna även den andra matchen och det var ganska bra spel men jag tryckte på ganska hårt.

Sen var väl vi gubbar slut och i den sista matchen så tog vi slut och grabbarna vann ganska lätt. Rätt frustrerande! De var så jäkla snabba och tittade man bort en sekund så var de liksom på andra sidan plan! Shit!

På något sätt så kunde jag se mig själv i deras ögon och det var ingen vacker syn! Visserligen så lyckades jag med mycket på plan men 25 kilos övervikt sätter verkligen ned tempot! Nä, det här duger inte!

Och inte en enda jäkla beställning idag. Eller en iaf men det tar ca. 3 veckor innan jag har den produkten hemma...

Av Niclas Bernhardsson - 1 april 2009 12:10

Usch, jag vaknade igår morse med värsta migränen. Den började kvällen innan och jag hade väl hoppats att den skulle gå över. Normalt så brukar man ju ta en alvedon eller två men eftersom jag samåker till Stockholm så ville jag inte lura kroppen för att sedan däcka 6 mil ifrån hemmet...

Jag fick knappt någon sömn och sedan då det var dags att kliva upp så värker huvudet rätt mycket och det var bara att sjukskriva sig. Sen tar jag två alvedon och det hjälper ganska bra men jag mår lite dåligt rent allmänt.

Sen på kvällen så drog vi lite snabbt till Västerljung då Ullis ena lillesyrra tjatat om att vi skall komma med en dator till henne. Men när vi väl är där så börjar jag även få ont i huvudet, shit! Asch, vi åker hemåt och måste passera Trosa för att köpa lite mat. Och där springer man på chefen och jag vill inte börja förklara mig så jag försöker hålla mig lite undan men han kanske redan sett mig.

Hursomhelst så bestämde jag mig för att vara hemma idag också och sov 11:00! Ah, skönt! Det behövde jag!

Men nu känns det rätt bra så jag skall ta mig upp och röja upp lite i köket efter ungarna, som har härjat på morgonen.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards