Alla inlägg den 3 april 2009

Av Niclas Bernhardsson - 3 april 2009 23:40

Så var det då dags för Tim att byta s.k "knapp på magen" och han hade laddat ngn dag innan, vilket gjorde att han inte var med på fotbollsträningen igår. Men vi kom iväg bra och samtidigt som vi skickade iväg Felix till skolan så åkte vi, dvs jag, Ullis och Tim upp till Karolinska. På vägen så dumpade jag lite produkter på Bussgods, som en kund skulle ha.

Det gick rätt smidigt upp men jag förstår fortfarande inte varför man liksom måste åka förbi Karolinska och vända och sedan då komma norrifrån? Gps´n visade ju iofs en annan väg men när stora skyltar visar så törs ju inte en "bonnpöjk fra landet" åka en annan väg! :-0

Men det kunde väl handla om 2-3 minuter längre väg då så det var ju ingen större sak. Väl på plats så gick allt smidigt och vi pratade lite med doktorn, både innan och efter ingreppet som gick hyfsat bra. Det strulade lite grand och Tim fick kämpa lite. Måste var jobbigt som tusan med en som rotar i magen utan bedövning! *gurgel* :-0

Så det var andra gången som Tim utförde det här bytet av knapp utan att bli sövd och det är ju riktigt skönt! Hur det blir i framtiden vet vi inte men så länge så funkar det här bra och Tim är nöjd! Det är huvudsaken!

Väl hemma så har jag klippt lite på fruktträden och sedan så tittade vi tillsammans på Talang och i brist på annat, vi kikade iofs även lite på "Så skall det låta", så får det duga och Bert är ju obetalbar! Honom såg jag förresten, med hans familj, på Lanzarote 1985. Vi, hans familj och jag, var ensamma i en liten butik. Tror att han är rätt cool faktiskt!

Hur var Talang då? Jodå, helt okey och det är både kul att se folk imponera samt göra bort sig! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards