Alla inlägg den 27 april 2009

Av Niclas Bernhardsson - 27 april 2009 21:31

Så börjar det närma sig tävlingspremiär för barnen och det är fortfarande lite stojigt så nu fick jag säga till på skarpen och gick även in och petade lite mera i taktiken. Barnen verkar anamma upplägget men det har fortfarande inte gått in ordentligt. Det blir lite mer finslipning på torsdag, dagen innan match.

Efter lite träning så blev det 2-mål för hela slanten och jag satte upp så gott som hela laget mot mig, Tim och en annan 95:a samt Norén i laget. Det blev förstås väldigt stora ytor för oss 4:a att täcka upp men ändå så gick det inte så himla bra för laget att rulla ut oss. Det finns helt klart lite att träna på där men vilka finter de börjat med. Edis, vår nya hjälptränare från A-laget, dök upp och förstärkte i mitt lag och då kanske vi blev lite väl bra.

Men killarna fintade hej vilt och de tappade till slut respekten och drog nog även en tunnel, eller två, på Edis.

Men fortfarande så måste vi följa med och förflytta oss utan boll också, där finns det en del att lära.

Till slut så var träningen slut och jag var detsamma... Pust! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards