Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Niclas Bernhardsson - 12 maj 2009 22:41

Shit! Vi toksomnade alla 3 och Ullis ville inte ens titta! :-)

Alltså, jag tycker det är rätt kul men det är mååånga låtar och det är lätt att börja blunda. I snabbreprisen så upptäckte jag att jag missat 3-4 låtar...

En hel del ljusglimtar men även en del bottennapp!

Och visst tycker man att man känner igen en del lite här och där. Tjuvas det lite eller är det bara att man har hört lite från nätet innan? Bra fråga...

Tim dömde förresten sin första match idag och det kan vara förklaringen till att han somnade först. Jag spelade förresten in allting på video men samtidigt skulle jag vara linjedomare då ingen annan vågade. Det var ju lite speciellt men jag tyckte att jag skötte mig på linjen men hur mycket som fastnade på film är en annan femma. George var med så de var 2 som dömde, det är nog rätt skönt första gången.

Jag sade förresten ifrån till ett par föräldrar som skrek på sitt lag. Inget fel att heja men att ropa: "Gå på!" till backarna som då rusar emot och blir överspelade är inte så smart. Jag förklarade att jag skulle bli tokig om jag var coach! :-) Förhoppningsvis så tog de det på rätt sätt. De blev iaf rätt tysta! ;-)

Och en i ledarstaben i motståndarlaget var också något i hästväg. Jag har nog aldrig hört någon ropa så mycket oklara saker, det måste bara har rört till det i spelarnas huvuden. De lär tappa rätt mycket spelare framöver. Tyvärr! Och inte lät det så peppande heller.

Nåja, jag brukar själv gapa rätt mycket på mina spelare för få igång dem men jag hoppas att det är på rätt sätt.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards