Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Niclas Bernhardsson - 13 maj 2009 23:23

Jäklars i havet! Var lite sliten men var ändå sugen på att spela. Försökte bli ordentligt varm i början men det tog lite tid och jag var rätt värdelös den första matchen men började så sakteliga göra lite nytta. Men överlag så var jag lite för lättläst idag men lyckades ändå med några bra grejor på slutet.

Men så kommer en hög boll och jag väntar ned den. Sen smäller det bara till i ryggen och det känns som en riktig skada! Känner direkt att något hände och den blir sådär svag som den kan bli om man är riktigt kall. Får gå ut i omklädningsrummet och det känns kört. Men efter 10 minuter så känns det ändå så pass bra att jag nog kan försöka mig på lite spel igen. Det dröjer inte länge innan det rappar till så jävligt på smalbenet! Jäklars! Det blir en bula ganska omgående och det känns långt in i benet! Riktigt ömt och varje touch där blir rejält förstärkt!

Det gör fortfarande riktigt ont men det som såg värst ut var ett slagskott över käften. Jag vrider till huvudet och det svider till men som tur var så tog merparten av träffen över hakbenet lite på sidan. Och efter ett par minuter så blir kinden bedövad. Precis som det blir hos tandläkaren Ni vet! Det killar och känns förstorat! :-) 

Sen hoppas jag på att det skall släppa rejält i mitt spel men det gör inte riktigt det. Motståndarna läser mig lite för lätt och det är irriterande. Lite för klumpig i mitt spel men är man inte i form så är man inte.

I övrigt så var det en annan som fick ett hårt skott i ansiktet och en ramlade baklänges och slog bakhuvudet i väggen. Det gick inte asfort men gör förstås ändå ont.

Tokiga "Långstånken" satsade som vanligt hårt så när jag har friläge så håller han återigen på att göra illa sig! Coolt!

Undrar hur kroppen känns imorgon...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards