Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Niclas Bernhardsson - 15 maj 2009 16:29

Jisses vad snabba en del kunder är. Jag letade efter mobilen och hittar den sedan i jackfickan. Ser att en har ringt och ringer upp. Det är en kund som var ute efter ett par Nordic Trainer men eftersom jag inte svarat så tog han en annan åf...

Snabba ryck - det gäller att ha koll på grejorna! ;-)


Undrar vad han tjänade på det...

Jag är nog minst 200 kronor billigare än de andra och skickar iväg produkterna snabbast.


Bara så Ni vet kära läsare! ;-)

Av Niclas Bernhardsson - 15 maj 2009 10:56

Som vanligt så var det bara Hampus och Tim som dök upp från Tims klass och sedan var det väl 7 stycken från Felix klass som kom!

Vi körde lite allmänt snack och eftersom Jerkar, som skulle ta hand om Felix klass, skulle köra ett annat spelsystem så kunde vi inte gå in för mycket på positioner och så.

I SN-bollen så måste det finnas minst 2 tjejer med men i Tims lag så är det bara tjejer samt Tim och Hampus med. Sen dök Emina upp med en kompis och med mig och Jerker, som dock hade ont i knäet, så spelade vi mot Felix lag. Emina hade förresten också ont i knäet så hon fick ta det lite lugnt och även hennes kompis då ingen av dem var ombytta för spel.

Själv sprang jag och Tim som idioter för att täcka upp. Jag lyckades iaf med att lobba i mål och Tim höll på att göra ett riktigt snyggt volleymål! Jag fick bollen på kanten och drog direkt in ett inlägg som Tim mötte med ett stenhårt volleyskott. Precis över ribban! Den bollen fick vi gå långt för att hämta...

På söndag så gäller det! Blir kul!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards