Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Niclas Bernhardsson - 2 juni 2009 23:17

Så var det då dags för match igen för Vagnhärads pojkar 97 med dispens för 2 96:or. Och i början så spelade vi disciplinerat och riktigt bra, då var jag riktigt stolt. Sen efter kanske 20 minuter så får de in ett mål då vi går bort oss lite grand men vi spelar fortsatt bra hela halvleken ut. Tim dömde och motståndarna klankade lite på honom och det är inte så himla lätt att döma. Sen vid ett tillfälle så börjar de gnälla lite väl högt och efter ett samtal med hjälptränare Edis, som ju spelar i A-laget, så gick jag bort och sade att det var ett korrekt domslut. Jag tillade att det faktiskt är en kille som inte är så gammal som dömer. Tim gjorde det bra, alltid finns det ngt som man kan ha synpunkter på men våra killar gick in hårt men schysst, jag är riktigt stolt där. Tyvärr så vill vi för mycket på slutet och går bort oss alltmer och det blir samtidigt för stora avstånd mellan lagdelarna och det, i kombination med lite dålig bollmottagning, gör att vi blir lättlästa. Men då vi gör rätt så gör vi mål!

Attans! Förra matchen och första halvlek idag var bra men sedan så tappar vi alltför mycket och det var bra att Edis kom idag. Han är duktig och kan vara en bra länk mot barnen.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards