Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Niclas Bernhardsson - 7 juni 2009 21:40

Visserligen så fyller han imorgon men vi väckte honom imorse med lite skönsång (nåja!) och sen fick han sina presenter. Säger man att det bara var 3 par kalsonger och 2 tröjor så låter det jäkligt klent men det kostade nästan 2 tusen!! Han har blivit Hammarby-fan och sådana kläder kostar visst.

Men han verkade nöjd och eftersom 1 tröja inte fanns i Derby-shopen så fick vi beställa den via nätet. Han vill gärna att den kommer till skolavslutningen.

Sen så snörade Ullis och jag på oss löparskorna och drog en sväng, se tidigare inlägg. Sen kom det lite folk som ville gratta Felix, det var trevligt och Felix räknade pengar och var glad! Undrar vad han skall göra av all kosing! Ge till en behövande pappa? ;-)

Men nu är det packning som gäller då jag ju åker upp till Sundsvall imorgon för att jobba lite. Tack förresten till Millan som hjälpte till att städa ur våran bil!

Av Niclas Bernhardsson - 7 juni 2009 21:31

Ullis ville ut och springa och det var jag, med min stela kropp, inte ett dugg sugen på. Eller, jo! Sugen var jag förstås men det kändes omöjligt men det skadar ju inte att försöka, eller hur!

Så vi drog iväg och vi började faktiskt med att gå ett par hundra meter så att jag skulle bli lite varm. Sen när vi kom upp på Gnestavägen så började vi att springa och tur var väl det då vi mötte ett par bekanta. Snacka om looserstämpel då man börjat med typ Powerwalk! ;-) Nädå, bara skojar!

Eftersom det går uppför ganska omgående så tog det emot men vi stretade på eftersom det ju fanns en möjlighet att de kunde se oss! ;-)

Skämt åsido så fick jag gå i de flesta backarna eftersom de vanliga problemen kom då och i skogen, på de steniga partierna, så gjorde det ojämna underlaget det helt omöjligt att springa. Eftersom jag spänner mig lite då så händer det något i benen så det känns som om benen fylls med mjölksyra. Fast så fort det blir jämnare underlag och mera slätt så rullar det på fint. Faktum är att jag sprang hela tiden då det var hyfsat jämnt och slätt, ibland rätt fort så Ullis fick bita ihop! :-)

Tror nog det var mitt bästa löppass på mycket länge. Iofs så var det ju även det första löppasset på mycket länge också men även i ett längre perspektiv så var det rätt bra! Det bådar gott. Vi var ute i ca. 40 minuter och 5-8 minuter kanske var gång.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards