Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Niclas Bernhardsson - 9 juni 2009 18:51

Attans vad segt det blev efter en hård dags arbete. Jag har ett jättefint rum på Best Western hotel men frukosten var inte något vidare! Stenhårt bröd och inte mycket till utbud direkt.

Sen vid lunch så åkte vi till en Kinarestaurant där den friterade kycklingen var i skum färg och stenhård!

Då vi jobbade så körde vi med bilens radio och pumpade ut musik men när det började hacka i musiken så upptäcker vi att det var låg nivå på batteriet! Oops! Och ingen hade några startkablar men till slut så fick vi igång bilen iaf.

Sen vill kompisen äta på pizzerian som ligger precis bredvid men jag tycker den ser lite småskabbig ut och vill gå vidare. Vi frågar en dam och hon snackar om att det bör ligga ett par pizzerior åt ett visst håll. Vi börjar gå dit och när vi gått en stund så frågar vi en annan och han säger att det nog är en kilometer dit. Då tröttnar kompisen och det slutar till slut med att vi går tillbaka. Där var det sådär med pizzorna, rätt degiga men ändå hyfsade.

Men de borde satsa lite på inredningen och framtoningen.

Trots allt så verkar Sundsvall vara en jättefin stad men var finns alla fina vägar som man kan motionera på?

Idag är jag trött och det lutar nog åt att jag skippar motionerandet och tar mig en kall öl istället....

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards