Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Niclas Bernhardsson - 10 juni 2009 21:07

Fasen, nu börjar man bli seg i kroppen! Tunga cylindrar och bara slita och dra med momentnyckeln. Den stora rackaren gick dessutom sönder så det försvann någon timme som vi egentligen inte hade råd att missa.

Men till maten då! Frukosten var bra mycket bättre idag. Och sen åt vi lunch på någon indisk restaurant och det var helt kanon. Rätt stort och flott ställe med bra mat. Inte så stort utbud som det pratades om innan men det räckte till.

Avslutade dagen med att gå och käkan någon "Subway" eller vad det nu hette. Kompisen snackade om det hela tiden så jag fick väl ge det en chans.

På vägen dit så ser jag att klockan precis skall slå 18:00 och då ser jag Systembolaget och visst vore det najs med en öl till Sverige-matchen!

Jag hinner precis in och krockar nästan med hon som är på gång att stänge. Smiter precis in och tar mig en Lapin Kulta.

Och matchen då! Börjar ju virrigt och det är nästan så att Malta bör leda efter den första halvleken. Visst är vi bättre den större delen av första halvlek men vi slarvar ju som sjutton.

Sen spelar vi ju riktigt bra i andra halvlek och vi borde ha gjort flera mål.

Nu ser jag att assisterande förbundskaptenen är lite småsur över att få kritik. Kanske lite smådolt men ändå. Då kanske man skall byta jobb om det blir för jobbigt.

Roligt med nya spännande inhopp! Tobias Hysén lär vi få se mer av - det ser vi fram emot!

Zlatan var som vanligt bra men kanske inte spelar sin bästa match!

Apropå fotboll så mötte Felix lag det omöjliga Oxelösund och det blev som vanligt storstryk men vi gjorde hela 2 mål och bägge gjordes av Felix. Kul!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards