Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Niclas Bernhardsson - 11 juni 2009 22:27

Ja, det var ju iofs inte så många dagar men det var hård och tuffa dagar vilket gjorde det mycket skönt att komma hem. Fast det blev även jobb fram till lunch och lite efter innan vi kunde börja åka hemåt.

Men det underlättade med ett stort härligt hotelrum och idag smakade dessutom frukosten underbart. Fast varför ändra plats hela tiden på serveringen! Ja, ja... Jag vet att jag är kinkig, det sade kompisen hela tiden. Jag hittade fel på det mesta. Mjölken stod nog på olika ställen varje dag och de olika ostarna bytte plats liksom smöret. Och sen var det likadant med youghurten och flingorna. Från att i 2 dagar stått direkt där man kom in så stod det nu sist av allt vilket gjorde att man trodde det var slut.

Men det var en smäll man kunde ta! ;-)

Av Niclas Bernhardsson - 11 juni 2009 21:48

Så kom man då hem från Sundsvall och lite försenad till träningen så drog jag då igång. Det var som vanligt lite klent med folk men vi som var där körde på bra med lite nya övningar. Alltid bra att testa lite nya grepp och det funkade rätt bra.

Sen på slutet så hann vi även med lite spel och det verkar som alla hade tagit ut sig för vi brände öppna lägen så det hette duga!

Kul att var tillbaka men jag var riktigt trött efter resan.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards