Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Niclas Bernhardsson - 13 juli 2009 22:31

Så var det dags att jobba igen men nu är det ju bara 1 vecka så har vi semester igen. Men idag skulle jag drillas i mitt nya arbete så det blev hårdkörning. Nu kan jag det mesta men det dyker alltid upp lite saker som är annorlunda så vi får väl se hur det går på onsdag då jag är själv.

Men det kanske inte blir så långvarigt då vi i princip är överbemannade på våran avdelning och det verkar dyka upp ett intressant jobb som jag kanske kan få.

Sen väl hemma så får jag för mig att måla klart hängrännorna på ena sidan av huset och när jag väl skall till att börja måla så ser jag att den förra målningen inte alls blev bra. Jag hade blandat lite dåligt sist... Hmm, det var bara att köra en strykning till. Sen fortsatte jag lite på andra sidan av huset. Jag körde klart den värsta biten och när jag sedan skall avsluta så börjar jag att måla på ena stegen... Det blir nog bra.... när det är klart!

Synd att järnfärgen är så förbaskad dyr bara. Kanske skulle köpt en 5-litersburk direkt!

Hmm, längtar efter semester nu. Har kortfredag också så vi kanske drar iväg direkt då! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards