Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Niclas Bernhardsson - 10 augusti 2009 21:36

Så var det då jobbardag igen fast jag har jobbat som aldrig förr med det egna företaget iofs. Hursomhelst så var det med blandade känslor man gick till det huvudsakliga jobbet men dagen gick ändå.

Sen kommer det in några beställningar under dagen så jag fick fullt upp när jag kom hem. Och på det skall man fixa mat och röja upp lite. Men jag hann inte så mycket och när jag åker ned till Bussgods så är det förstås stängt! Semestertider...

Nåja, det ligger klart för att skickas iaf.

Efter maten så blev det bråttom till fotbollen och alla väntade på mig, Tim och Felix. Det var nog på håret att vi kom för sent.

Det blev iaf en hyfsat bra träning men Tim tyckte det var lite trist men det var nog bara för att han misslyckades med några skott. Skjuter man som en häst sparkar så blir ju det viktigt förstås.

Alla blev iaf trötta och vi höll på i dryga timmen. Jag tyckte det var kul.

Sen ville Ullis ut på en promenad och vi körde på rätt hårt så man blev lite småsvettig iaf och det är väl vad som borde kallas för Powerwalk men jag vägrar! Jo, jag vägrar att skriva upp det som träningspass! Fast ändå... ;-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards