Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Niclas Bernhardsson - 20 augusti 2009 19:09

Asch, jag borde ha förstått! Jag tog tokslut på gymmet sist och igår så kände jag mig lite låg och orkade inte vara kvar på jobbet. Senare på kvällen så skulle jag träna barnen och det tog emot. Försökte vara med men det funkade inte alls. Sen började magen att krångla och det höll nästan på att bli en olycka. Väl hemma så dröjer det inte länge förrän jag får bosätta mig på toalett. Ja, iaf nästan! Jag fick lägga mig i Felix säng och gluttade på Barcelona mot Manchester City. Tyvärr så spelade Zlatan bara i andra halvlek och då sov jag nog hela tiden... Jag kommer iaf inte ihåg någonting!

Idag känner jag mig rejält uppsvälld och det känns som om jag behöver köpa lite cola och blåbärssoppa. Grabbarna köpte lite igår men det tog slut direkt. Nu spelar Felix match och Tim dömer. Själv skulle jag ju coacha men det gick ju inte...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards