Alla inlägg den 10 september 2009

Av Niclas Bernhardsson - 10 september 2009 15:40

Och jag som ställde in fotbollsträningen för det här! Fast många var ju förstås sjuka också.

Nä, matchen var lite av ett sömnpiller. Det fanns liksom ingen riktig fart i spelet förrän Hysénpojken kom in. Han ville lite iaf. Undrar om vi hade svårt med planen för de flesta inläggen var ju värdelösa. Och varför envisas med sådan luftbollar när vi har spelare som är huvudet högre. Jag menar. Lite flackare och hårdare inlägg som bara är att sätta pannan till! Nu var det precision som krävdes för att pricka helt rätt och det lyckades vi ju bra med - NOT!

Skönt iaf att drömmen lever, tänk vad najs det vore om vi kunde tvåla till Danmark ordentligt och på det viset säkra en gruppseger. Om det nu är möjligt...

Av Niclas Bernhardsson - 10 september 2009 15:32

Men vad f-n!

Är det ett skämt eller? Skulle över hälften av alla som badar i pool ha pissat minst 1 gång i poolen?

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5770956.ab

Och kom inte med något dravel om att man har varit barn för det kan Ni väl ändå inte komma ihåg?


56 % svarade att de någon har kissat i poolen. Alltså, man blir ju äcklad!


Är Ni så jävla lata så att Ni inte orkar ta Er upp till toaletten?


Och nu får väl jag en skopa ovett då jag erkänner att jag inför starten av Järnmannen, i Kalmar Sund, faktiskt pinkade i våtdräken sekundrarna innan start.... Med över 300 startande, en trång våtdräkt och mindre än 5 minuter till start så är det ingen höjdare att helt plötsligt bli pinknödig.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards