Alla inlägg den 16 september 2009

Av Niclas Bernhardsson - 16 september 2009 22:43

Jisses! Det hade visst blivit översvämning på toaletten i källaren och eftersom en rörkille ändå skulle komma i dagarna så fick han anledning att komma på stört. Det var visst totalstopp men det kunde jag ju fixa själv då jag hade tid. Sen kikade vi lite på det stora projektet vi skall göra här hemma. Tänkte mig att fixa iordning ett bad/relaxrum nere i källaren och flytta på tvättstugan. Det blir nog fint!

Men sen var det full fart till fotbollsträningen där alla väntade på mig.

Barnen tyckte det gick bra men jag saknade lite skärpa och inte bara av barnen utan även av mig.

Men det är ju bra att det kändes bra för dem för imorgon är det match av derbykaraktär då vi möter Gnesta. Tror det kan bli rätt jämnt fast vår ordinarie målvakt har skadat sig. Han är dock en målspottare av rang så det kanske jämnar ut sig! :-)

Lite blött i gräset och med vanliga gympaskor så blir det lite Bambi på hal is.

Sen så försökte jag att på ngt sätt kunna se Zlatan spela och till slut så hittade jag en betalsite men då hade vi redan missat första halvlek. De var rätt tuffa på Zlatan och för all del även på Messi. Med lite flyt så hade de nog kunnat stänka in några mål för Barcelona hade klart övertag på spelet!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards