Alla inlägg den 21 september 2009

Av Niclas Bernhardsson - 21 september 2009 22:25

Så var det fotbollsträning igen och idag så försökte jag att banka in lite positionsspel för ungarna! Verkligen förklara att de måste förflytta laget och hålla ihop om motståndarna passar bollen mellan sig.

Tror det gick in rätt bra för spelet funkade kanon men Tim blev irriterad som sjutton på en som inte kunde hålla in armarna så han gick helt sonika hem! Oops!

Men totalt sätt så gick det bra och det var en hel del sköna grejer på planen och jag drog in en volley med vänstern! Shit! Jäklar i havet. Den skruvade in sig i krysset men det kändes i knät efter kan jag säga!

15 meter ut så kommer en hög boll och jag tvekar lite grand men drar sen till! Huga!

Fast den som imponerade mest igen var Felix! Hans finter är outstanding nu! Hoppas bara att han inte får för mycket stryk på onsdag då det laget kan vara lite väl hårda ibland.

När sen Tim gick så hoppade jag också av då det annars blivit för ojämnt. Men det kanske var bra då jag är lite förkyld.

Av Niclas Bernhardsson - 21 september 2009 22:17

Rätt mycket att göra idag fastän jag inte jobbade på mitt ordinarie jobb.

Idag hade jag tänkt att arbeta klart ett gäng adaptrar, besikta husvagnen, röja lite och sen var det förstås även fotbollsträning på kvällen.

Men först måste jag ha bilen så jag kan komma till jobbet och förstås senare kunna dra in husvagnen till Södertälje.

Det blev Powerslide Cross Trainer till Trosa och efter 2 veckor så var hjulen inte lika hårda och lättrullade. Eller så var det helt enkelt jag som började bli mer och mer förkyld. Det började redan igår under cyklingen, tyckte jag.

Kroppen svarade inte alls och jag kände mig småhängig.

Väl framme i Trosa så är jag rejält flåsig och det var ju bra att det var Ullis som svarade då jag ringde!

Får bilnyckeln och slänger av mig mina Cross Trainer. När jag ändå är i Trosa så passar jag på att besöka Carlmans som eventuellt skall tillverka mina adaptrar om det blir i större skala. De blev iaf mer intresserade när jag visade en Powerslide och kom med en riktig ritning. Det kan nog bli bra det här.

Tiden på träningen blev iaf 27 minuter lite drygt. 7 km passerade jag på 26 minuter blankt iaf. Rätt fort faktiskt fast jag tyckte inte att det gick så fort. Tänk om man kunde springa i de farterna!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards