Alla inlägg den 27 september 2009

Av Niclas Bernhardsson - 27 september 2009 21:23

Med facit i hand... Om man har det viktigaste mötet på år och dar så skall man väl inte slarva med sömnen och förstås inte lämna blod så kort tid innan? Lägg därtill på ett antal möten och nästintill 100 mils bilkörning på 3 dagar...

Jodå, ibland så är inte alla hästar hemma i stallet!

Jag var så inställd på att det bara var en rent fysisk nedsättning av att lämna blod men man blir ju rätt trött av det. Det skall gudarna veta.

Och hur gick mötet då? Jag lyckades slänga lite vatten i ansiktet innan och med en energidrycka samt lite starkt kaffe så tror jag att det gick bra. Mer kan jag inte säga just nu.

Och när vi ändå var i Stockholm så leverade jag ett par Nordic Trainer och Tim fick ett Gameboy Colour sålt. Och kanske, kanske har familjen köpt en liten present till lilla pappa! ;-) He he...

Av Niclas Bernhardsson - 27 september 2009 21:17

Ja, vad säger man? Ni tror säkert att jag snackar upp Felix för mycket men idag så var han rätt effektiv. Han gjorde 4 mål och spelade fram till det 5:e. Trots det så förlorade vi med 7-5 men vi har aldrig, och jag poängterar aldrig, haft sådan otur! När vi rensade så tog bollen på motståndaren och flög in i mål och vi gjorde självmål och så vidare...

Fast några av våra killar som normalt sätt är säkerheten själv var inte sig själva då de förstås varit uppe för länge på kvällen innan... Hmm...

Men matchen var rätt kul men vi började att slå bort bollarna på slutet då vi borde ha vårdat bollen lite bättre.

Nu gäller det bara att inte Felix inte blir kaxig utan står med bägge fötterna på jorden. Och sen får vi hoppas att Tim kommer igång igen också. Han får iaf vara med på Cupen som Järna arrangerar.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards