Alla inlägg den 28 september 2009

Av Niclas Bernhardsson - 28 september 2009 19:29

Dagen gick och fastän jag hade så mycket att göra idag så gick det lite trögt. Jag var fortfarande lite småtrött efter möten, blodgivning och lite för sena kvällar ett tag. Dagen gick och visst började jag att känna mig alltmer förkyld ju längre dagen gick.

Men jag fick skjuts av Liselotte till träningen och grabbarna tog cyklarna.

Väl framme så får jag se ett decimerat manskap, med mig var det bara 8 stycken där. Och självklart var jag med lite grand själv också så nu får man väl se åt vilket håll förkylningen går.

När det började bli för mörkt så lade jag av, det är onödigt att bli skadad pga mörkret.

Av Niclas Bernhardsson - 28 september 2009 08:52

I samma sekund som jag loggar ut brån bloggen så ser jag att inlägg som heter Goodnight America och då kommer jag på att seriefiguren heter Captain America! He he, ibland så måste man ha lite hjälp. Som tack för hjälpen skall jag kika in på den bloggen.

För övrigt så var det Hulken och Bamse som var min små hjältar då jag var liten. Givetvis så läste man förstås även Kalle Anka också men det var visst styrka som fascinerade mig. Det är säkert en anledning till att jag alltid varit intresserad av muskler och styrketräning i min ungdom och även lite senare.

Av Niclas Bernhardsson - 28 september 2009 08:40

Sömndrucken vaknade jag upp av att telefonen ringde. Det var Ullis som ville se att barnen var uppe och önskade mig dessutom en trevlig namnsdag. Det brukar alltid vara samma visa att min mamma ringer och säger grattis och jag svarar att det är en dag för tidigt. Det är ju imorgon som jag fyller år. Att jag har namnsdag har jag helt glömt bort. Nu torde jag vara beredd! När jag var yngre så tyckte jag nog inte att Lennart var det klatschigaste mellannamnet man kunde ha men nu är jag mer stolt över det då min farfar hette det. Han var helt otroligt snäll. Det låter otroligt men farfar och farmor hade aldrig grälat och då hade de varit gifta i över 50 år... Jag var förstås tvungen att fråga farmor om det var sant, det jag hade hört. Och det var det sade hon. Känns lite unikt, tycker jag.

Hursomhelst så säger Ullis att det ligger en lite present till mig på köksbordet och det dröjer inte länge förrens Felix kommer inspringandes med den. Trevligt! Det var ett par coola kalsonger med sådant där tuff amerikansk seriefigur på. Tror det är en Marvel-figur på. Nu kommer jag inte ihåg vad den heter men det är ett stort A, som då antagligen står för America, på huvudet och en blå färggrann dräkt. Mister America?

Skönt att ligga i sängen och slappa. Vi lånade ju mormors bil igår och i natt så var jag och hämtade henne och några jobbarkompisar till henne från deras jobb. Shit, det var lite segt att gå upp halv 1, på natten...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards