Direktlänk till inlägg 25 november 2009

Och så lite härlig svettig innebandy men det höll på att sluta abrupt!

Av Niclas Bernhardsson - 25 november 2009 23:43

Jodå, jag fick en tackling när jag inte var beredd och det högg till i nacken och det kändes som en liten nackspärr. Men jag lyckades knåda det till rätta på något sätt. Iaf så känns det så nu. Det kanske blir annorlunda imorgon bitti! ;-)

Men låt oss ta det från början.

Jag var rejält slut från fotbollen och även lite trött redan innan. Men jag ville spela och sprang bort i shorts i regnet.

Sen väl på plats så kommer jag in fel i matchen för då det är en hög klubba så stannar jag av och förutsätter att spelet skall "blåsas" av men så blir inte fallet och iom att inte jag makerar "min gubbe" så blir det mål för motståndarlaget. Och sen händer det igen efter ett tag och det får mig att bli riktigt arg. Ja, arg kanske är fel ord men säg irriterad då. Fast ngn irriterade sig även på mig då jag går in rätt hårt emellanåt men det är ändå då det är kamp om bollen och inte som tacklaren Christer gjorde. Då jag inte är beredd så sätter han in en tackling i sidan på mig som gör så att jag får lite nackspärr. Det bara hugger till och antagligen så är det ngt som legat på lur. Så inte skall jag beskylla Christer för det. Jag ger bara igen! ;-)

Men efter 5-10 minuter så känns det tillräckligt bra så jag ger mig in i leken igen. Efter ett tag så känns det ingenting och jag kan köra på igen.

Det är ingen som har riktig koll på siffrorna men det känns som om vi vinner varje match men till slut så orkar ingen räkna. "Slangen" är ju inte med, han brukar ha koll på det där.

Det blev väl ca. 1,5 timme iaf. Och alla var typ tokslut!

Svetten dröp!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 22 mars 23:00

Fredag och nästsista veckan avklarad. Det börjar kännas lite jobbigt för det har helt enkelt varit skitkul.  På skolan var det sjukt drag på första lektionen och det gick hett till. Speciellt när halva klassen tyckte jag fuskade men det gjorde jag ...

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 21 mars 23:00

Torsdag morgon och jag började med att fota av precis alla böcker i bokhyllorna. Tänkte så att jag kan slänga alla gamla bilder så jag inte sorterar in fel då man varit och ändrat lite. Det tog några minuter och sedan fick jag stressa till bussen. Vä...

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 20 mars 23:00

Onsdag och på vägen till skolan så skickar Ullis om att det brinner på Centralstationen och jag var inställd på att kanske gå en bit men väl på plats så märktes ingenting.  Det var lite småtufft, men kul, på idrotten och jag fick en stenhård boll r...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 19 mars 23:00

På bussen så får jag ett meddelande från killen jag tagit över hemsidan på Trosa Ultra Backyard och det verkar som jag måste fixa en ny mail och det håller jag på med på bussresan. Snart har jag kommit på att trosaultrabackyard@gmail. com är en bra m...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 18 mars 23:00

Måndag och nu är det bara två veckor kvar och dessutom med en hel del annat inbokat på skolorna som nationella prov och påskpyssel. Det börjar verkligen närma sig slutet på min vistelse på skolan jag är på och det är sorligt. Även barnen verkar tycka...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards