Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Niclas Bernhardsson - 6 januari 2010 23:00

Ullis och några tjejer, däribland Ullis lillasyter Camilla, brukar spela innebandy på onsdagkvällarna men eftersom det var man... förlåt.. kvinnofall idag så fick jag hoppa in och jag var lite småsugen. Jag blev grymt imponerad över både Ullis och Millan men jag är ju lite mer van och hade inte så jättesvårt att finta tjejerna men jag hade värre med att springa förbi Ullis. Hon är grymt snabb!

Vi var bara 5 stycken och de turades om att vara med mig så det var jag och en annan mot 3 stycken så det blev till att springa. Alla blev riktigt slut och nöjda när det var slut! Kul!

Av Niclas Bernhardsson - 6 januari 2010 17:42

Igår så fyllde min kära älskling och förstås tillika fru, Ulrika, år!

Tiden går. Vid nyårsafton så var det hela 18 år sedan vi förlovade oss och vi hade en liten diskussion om det. Ullis tyckte att vi hade 18 -årig förlovningsdag men jag menade på att det kan ju inte gälla eftersom vi ju har gift oss och då är det bröllopsdagen man firar. Men det är förstås inget att bråka om. Det är iaf underbart att vi fortfarande håller ihop och har det bra.

Men att uppvakta henne och ge presenter är jag sämre på. Hon ville ha en ny Ipod, eftersom hennes gamla gått sönder, och jag är ju inte den som i hemlighet går och köper en utan vi gick tillsammans och köpte en. Det blev lite kombinerad julklapp och födelsedagspresent eftersom jag redan skrev det på ett brev tillsammans med en lite juklapp.

Det kom iaf en del nära och kära igår och jag gissar att det kommer flera i helgen som förstås samtidigt gratulerar Tim som fyller 15 år imorgon! Jisses, han har blivit stor!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards